Jump to content


Photo

Justus Sirkos Aqau


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 Nick1991

Nick1991

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 26 February 2019 - 05:44 PM

Hallo, ik heb vorig jaar een Justus sirkos aqau gekocht, deze heeft 1000 uur perfect gebrand en daarna is het eigenlijk minder geworden veel roet en vaak het bakje overvol met pellets, ik heb het rookkanaal en de kachel vollidig schoon gemaakt maar nog geen verbetering verschillende soorten pellets gebruikt allemaal het zelfde effect, maar ik heb het idee dat de kwaliteit van de pellet iets is afgenomen door de enorme vraag en dat ik de parameter iets bij moet stellen zodat hij minder pellets gooit, ik heb hier een code voor nodig maar die kan ik nergens vind Justus noemt dit vachman bereich, kan iemand mij die code miss geven

#2 Pelletkachelforum beheer

Pelletkachelforum beheer

    Administrator

  • Administrators
  • 743 posts

Posted 28 February 2019 - 03:25 PM

Kwaliteit pellets is inderdaad belangrijk maar kijk ook even naar je rookgas temperatuur.. als deze te laag is wat vaak bij een verkeerde afgestelde cv het geval is dan krijg je condens en dan brand hij ook niet meer juist en wordt de pelletkachel zwart.



#3 Koukleum

Koukleum

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 6 posts

Posted 28 February 2019 - 11:23 PM

Hoe hoog hoort de rookgas temperatuur te zijn?



#4 Nick1991

Nick1991

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 2 posts

Posted 01 March 2019 - 05:29 PM

Oké bedankt voor de reactie, maar hoe kan ik het beste de rookgas temperatuur meten wat moet deze zijn en zo nodig hoe kan ik zorgen dat deze hoger of lager word?




Hosting en Seo door
scheiding