Jump to content


Photo

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
1 reply to this topic

#1 tuma01

tuma01

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 1 posts

Posted 12 December 2018 - 07:55 PM

Hallo,

 

Ik heb in juli een huis gekocht en hierbij een pelletkachel overgenomen, het gaat hier om een Dielle Grecale 50.

 

Normaal als ik de kachel aanzette ging hij na de onsteking in werk modus en dan 2 graden over de ingestelde temperatuur heen, daarna ging hij in stand-by modus en als hij daar weer onder de temperatuur kwam sprong hij weer aan.

 

Maar sinds deze week gaat hij naar de ingestelde temperatuur en springt hij over op Modulatie en blijft de temperatuur gelijk aan de ingestelde temperatuur.

Hoe kan dit zomaar ineens? Kan het ik nog weer anders instellen, nu blijft de kachel de hele tijd maar draaien in modulatie-mode en gaan de pelletkorrels er hard doorheen, terwijl hij normaal in stand-by mode zou gaan.

 

Is er iemand die mij zou kunnen helpen met dit probleem?

 

PS. heeft iemand misschien een nederlandse handleiding voor mij van de Dielle Grecale 50? 

 

 



#2 Pelletkachelforum beheer

Pelletkachelforum beheer

    Administrator

  • Administrators
  • 743 posts

Posted 13 December 2018 - 09:26 AM

Normaal gesproken gaat hij naar de ingestelde temperatuur en dan inderdaad in modulatie, daarna gaat hij bij +2 graad naar een bepaalde tijd in standby

Het kan zijn dat nu het kouder is de temperatuur er niet overheen komt en hij in modulatie blijft staan.

De Handleiding kun je simpelweg opvragen bij Dielle pelletkachels in Raalte






Hosting en Seo door
scheiding