Ga naar inhoud


Foto

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
3 replies to this topic

#1 gast

gast

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 1 Posts:

Geplaatst op: 13 November 2018 - 08:40 AM

Goedemorgen,we zijn net lid van deze forum. Wij willen graag een pelletkachel en nu vinden wij de Edilkamin MYA Eco een mooie kachel.

Heeft iemand ervaring met deze pelletkachel of met een Edilkamin pelletkachel. We horen graag jullie ervaringen.

Alvast bedankt!!



#2 martien

martien

    volwaardig lid

  • Members
  • Pip Pip
  • 17 Posts:

Geplaatst op: 24 November 2018 - 08:01 PM

Goedemorgen,we zijn net lid van deze forum. Wij willen graag een pelletkachel en nu vinden wij de Edilkamin MYA Eco een mooie kachel.

Heeft iemand ervaring met deze pelletkachel of met een Edilkamin pelletkachel. We horen graag jullie ervaringen.

Alvast bedankt!!

Hallo, welkom op dit rustige forum, Ik heb ook een edilkamin point en hij bevalt prima, heerlijke warmte, in mijn ogen kun je beter een wat krappe kachel kopen, die wat harder moet werken, dan een kachel die de hele tijd  rustig moet branden, ik heb hier alleen wat problemen als hij de hele dag aan is en dan op de avond loopt het brander bakje vol (hij heeft dan de hele dag laag gebrand) ga hem nu tussen door eens een uur uit zetten, zodat hij weer even aan de bak kan,

 

veel succes met jullie kachel

groeten martien



#3 ErikPater

ErikPater

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 1 Posts:

Geplaatst op: 24 November 2018 - 08:48 PM

Ik heb een Edilkamin Aris, de kachel is vaak aan, overdag en 's avonds. Probleemloos. Zet bewust de temperatuur wat hoger, zodat ie moet werken.

#4 Servicemonteur-Ruud

Servicemonteur-Ruud

    beginner

  • Members
  • Pip
  • 3 Posts:

Geplaatst op: 29 January 2019 - 08:44 PM

Ik heb een Edilkamin Aris, de kachel is vaak aan, overdag en 's avonds. Probleemloos. Zet bewust de temperatuur wat hoger, zodaht ie moet werken.


Hallo, hebt u toevallig een inlogcode en parameterinstellingen? Ik heb nl ook een aris up en na 1 uur stoken is mijn ruit zwart.




Hosting en Seo door
scheiding