Hallo,
ik heb 1.5 jaar geldeden een Natura7 Pelletkachel gekocht. Tegelijkertijd heeft deze bedrijf ook een een rookgaskanaal binnen in ons huis geïnstalleerd.
3 maande geldeden kwam er ineens een rubber pakking uit het kanaal gevallen, als ik de deksel aan het onderste punt afhaalde. Hierover melding gedaan, maar verder geen actie genomen. Nu kwam weer een pakking uit het kanaal. Dus nu ben ik als klant heel onzeker. Is er iets helemaal mis met het kanaal? Is die nog dicht of zijn er nog meer van die pakkingen in de kanaal?
Dus ik wil aan de leverancier vragen de rookkanaal te komen controleren - op dichtheid en van boven naar beneden vegen, om zeker te zijn dat er niets meer in het kanaal zit. Het is binnen de garantie en daarom zou hij de kosten op zich nemen.
Is dit een redelijke vraag aan de leverancier? En welke rechte als klant heb ik als hij gewoon NEE zegt?
groeten
Sven
20171013_144909-1.jpg 121.45K 16 Aantal downloads
20171013_144858-1.jpg 138.02K 16 Aantal downloads