Ga naar inhoud


Foto

This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
2 replies to this topic

#1 griekel

griekel

    volwaardig lid

  • Members
  • Pip Pip
  • 12 Posts:

Geplaatst op: 12 January 2017 - 07:10 PM

Eind November 2016 hebben we een pelletkachel laten installeren van het merk Moretti.
DE Moretti Iron 9 is een flinke kachel met een groot vermogen. Nu we twee maanden verder zijn hebben we veel geleerd over de werking van de kachel. Jammer genoeg zit er geen Nederlandse beschrijving bij. De afstandsbediening is wel in Nederlands.
We hebben gemerkt dat de afstandbediening dus de kachel continu aanstuurt, en dat die niet te ver van de kachel verwijderd dient te wezen. Want dan werkt de kachel niet goed. Dit hebben we geconstateerd doordat de kachel niet wilde opstarten of ontbranden. Dit kwam omdat dus de afstandbediening te ver weg lag van de kachel en ze elkaar niet zagen.
Hier kwamen we achter door de afstandbediening dichterbij te houden tijdens de start. Dan was de start altijd perfect.
Wat wel jammer is dat de afstandbediening batterijen vreet, 4 penlytes per 7 dagen. Helaas is het onmogelijk om deze aan de netspanning te hangen. Dus overgaan op oplaadbare batterijen zal de optie wezen.
Verder geeft de kachel voldoende warmte om de woonkamer en keuken en eventueel de bovenverdieping ook te verwarmen. We bezitten de n L-vorige woonkamer en de ingestelde warmte is snel bereikt achterin de kamer.
Nadelen hebben we nog niet gevonden, op de paar slechte starts na en het grote batterij verbruik.
Mocht iemand een Nederlandse beschrijving hebben hou ik me graag aanbevolen deze te ontvangen.

M.vr.gr

Leon.

#2 Gast_Rosanne_*

Gast_Rosanne_*
  • Guests

Geplaatst op: 23 January 2017 - 10:24 AM

U kunt ook gerust een mail sturen naar [email protected] Dan stuur ik u die toe.

#3 griekel

griekel

    volwaardig lid

  • Members
  • Pip Pip
  • 12 Posts:

Geplaatst op: 24 January 2017 - 08:22 PM

Oké, dank u. Mail is verstuurd.




Hosting en Seo door
scheiding