Ga naar inhoud


Slechte Service Firma Piazzetta


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
4 replies to this topic

#1 Gast_Trea_*

Gast_Trea_*
  • Guests

Geplaatst op: 24 June 2016 - 05:06 PM

Hallo, wij hebben in november 2015 een piazzetta kachel in huis welke geplaatst is door de firma Brouxkachels in België.

Als snel bleek er een defect aan de kachel zodat deze bij het opstarten vaak uitdooft. Dit is natuurlijk heel vervelend als je de opstartprocedure soms 2 of 3x moet herhalen of wanneer je thuis komt na je werk en hij niet aan is gegaan op de ingestelde tijd.

 

De firma Broux heeft ernaar gekeken en er blijkt een onderdeel vervangen te moeten worden in de elektronica. In maart 2016 heeft Broux dit onderdeel in bestelling staan bij Piazzetta maar het wordt maar niet geleverd. Intussen wachten wij dus (ten koste van onze garantietijd) al langer als 3 maanden op een onderdeel uit Italië.

 

Herkent iemand dit van Piazzetta? 

 

Broux kachels vertelde me via de mail dat zij inmiddels hun advocaat erop hebben gezet en wij vinden dit een vreemde gang van zaken. We vragen ons af wat er allemaal aan de hand is. De communicatie met Broux verloopt overigens ook zeer stroef!

 

Kan iemand ons vertellen wat we nu het beste kunnen doen?



#2 Gast_gast_*

Gast_gast_*
  • Guests

Geplaatst op: 25 June 2016 - 03:14 PM

welk onderdeel is er stuk.

wat zegt de invoerder persempre.be over de vertraging.

of heeft de verkoper het rechtstreeks in italie besteld.



#3 Gast_Trea Hoex_*

Gast_Trea Hoex_*
  • Guests

Geplaatst op: 01 July 2016 - 06:41 AM

Het zou gaan over een lege printplaat die geprogrammeerd moet worden. Het onderdeel is rechtstreeks in Italië besteld. Ik kan niet navragen wat invoerder persempre.be ervan vind want Brouw geeft geen specifieke gegevens over het te bestellen onderdeel. Wij hebben in feite geen idee wat er precies vervangen moet worden en Broux wil dit ook niet vermelden.

#4 Gast_gast_*

Gast_gast_*
  • Guests

Geplaatst op: 02 July 2016 - 08:01 PM

het beste wat je kunt doen als de verkoper u aan het lijntje houd.

dat is kontakt nemen met de invoerder.



#5 Gast_Phil_*

Gast_Phil_*
  • Guests

Geplaatst op: 28 September 2016 - 06:31 PM

We hebben ook problemen en het probleem sleept nu al een jaar aan en dit met de invoerder dus is ook niet de oplossing ze sturen u van het kastje naar de muur, het is nl zo dat mijn temp die wordt nie meer gehaald en een zeer hoog verbruik in pellets dit allemaal begonnen na een onderhoud aan de kachel zal een werkje worden voor de advocaat denk ik




Hosting en Seo door
scheiding