Ga naar inhoud


Ik Heb Een Nestor Martin Pellet Kachel


This topic has been archived. This means that you cannot reply to this topic.
5 replies to this topic

#1 Gast_bo'ke_*

Gast_bo'ke_*
  • Guests

Geplaatst op: 14 February 2016 - 12:20 PM

ik heb een nestor martin pelletkachel en soms gaat hij na verloop van tijd uit en krijg ik de foutmelding (geen pellets) maar de voorraad bak is den vol en het branderpotje heeft hij dan vol gegooid ik heb de parameter al van 10 naar 9 en naar 8 gezet maar het helpt niks weet iemand waar het aan ligt ?



#2 Pelletkachelforum beheer

Pelletkachelforum beheer

    Administrator

  • Administrators
  • 743 Posts:

Geplaatst op: 14 February 2016 - 09:37 PM

die parameter werkt niet in de laagste stand wat modulatie heet, ws heeft u teveel trek in het kanaal en moet u dit aanpassen... mocht u een geveldoorvoer hebben dan raad ik u aan een kanaal te monteren daar de kachel dan gewoon stikt.



#3 Gast_Gast _*

Gast_Gast _*
  • Guests

Geplaatst op: 13 March 2016 - 06:33 PM

ik heb een nestor martin pelletkachel en soms gaat hij na verloop van tijd uit en krijg ik de foutmelding (geen pellets) maar de voorraad bak is den vol en het branderpotje heeft hij dan vol gegooid ik heb de parameter al van 10 naar 9 en naar 8 gezet maar het helpt niks weet iemand waar het aan ligt ?

Bij mij was de temperatuur sensor die de rookgas temperatuur meet vuil. Deze zit in de ventilator op de bodem van de kachel (GQH16). De 4 imbus boutjes losdraaien en je kunt er dan met de stofzuiger en een oude tandenborstel redelijk bij.



#4 Gast_Virginie_*

Gast_Virginie_*
  • Guests

Geplaatst op: 06 October 2016 - 05:22 PM

Ik heb ook een nestor Martin maar wij hebben er altijd zoveel lawaai van... hoe komt dat?

#5 Pelletkachelforum beheer

Pelletkachelforum beheer

    Administrator

  • Administrators
  • 743 Posts:

Geplaatst op: 12 October 2016 - 07:21 AM

was het lawaai direct of pas na een tijdje, kan een geval van stof zijn in de ventilator waardoor je onbalans krijgt.



#6 Pelletkachelheerenveen

Pelletkachelheerenveen

    groot gebruiker

  • Members
  • Pip Pip Pip
  • 328 Posts:

Geplaatst op: 26 April 2017 - 02:02 PM

Probleem met het lawaai al opgelost Virginie?






Hosting en Seo door
scheiding